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Quark, Kobold Feiticeiro

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Mensagem  Demi-Fiend Seg Jul 14, 2008 4:01 pm

Quark, Kobold Feiticeiro Kobold_Zap_by_CommissarKinyaf

Nome do Personagem: Quark
Jogador: Demi-Fiend
Classe e Nível: Feiticeiro de Nível 2¹
Raça: Desert Kobold
Subtipo: Dragão
Tendência: Caótico e Bom
Divindade: Mystra
Tamanho: Pequeno
Deslocamento: 9 metros (6 quadrados)
Idade: 120² Anos
Sexo: Masculino
Altura e Peso: 70 cm, 17,5 kg
Olhos, cabelo e cor da pele: Escamas amareladas, olhos negros, cabelos lisos, longos e brancos.
Classe Favorecida: Ranger

HABILIDADES: (30pts)
-------------------------------------------------------------------------------------
Força: 4(-3)
Destreza: 14 (+2)
Constituição: 16(+3)
Inteligência: 13(+1)
Sabedoria: 10(+0)
Carisma: 20(+5)

RESISTÊNCIA:
-------------------------------------------------------------------------------------
Fortitude +4 = [1 (Base) +3 (Constituição)]
Reflexos +3 = [1 (Base) +2 (Destreza)]
Vontade +4 = [4 (Base) +0 (Sabedoria)]
Classe de Armadura: 15 (15 Toque, 13 Surpreso)

Pontos de Vida Totais = 11
Bônus Base de Ataque: +4 = [2 (Base) +2 (BAB)]
__Curto: +1
__Longo: +6
Agarrar: -5 = [2 (BAB) -3 (Força) -4 (Tamanho)]
[b]Resistência a Magia
= +0
Iniciativa +2
Experiência: 3000+

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PERÍCIAS: 3x5 = 15+3+3

(+02 ) Arte da Fuga = 2 (Destreza)
(+01 ) Avaliar = 1 (Inteligência)
(+06 ) Blefar = 2 (Graduação) + 5 (Carisma)
(+02 ) Cavalgar = 2 (Destreza)
(+09 ) Concentração = 6 (Graduação) + 3 (Constituição)
(+04 ) Conhecimento (Arcano) = 3 (Graduação) +1 (Inteligência)
(+00 ) Cura
(+05 ) Diplomacia = 5 (Carisma)
(+05 ) Disfarce = 5 (Carisma)
(+02 ) Equilíbrio = 2 (Destreza)
(--03 ) Escalar = -3 (Força)
(+10 ) Esconder-se = 2 (Destreza) + 8 (Tamanho + Slight Build)
(+01 ) Falsificação = 1 (Inteligência)
(+02 ) Furtividade = 2 (Destreza)
(+03 ) Identificar Magia = 2 (Graduação) + 1 (Inteligência)
(+05 ) Intimidação = 5 (Carisma)
(+02 ) Mover Silenciosamente = 2 (Destreza)
(--03 ) Natação = -3 (Força)
(--04 ) Observar: -4 = -4 (Innatentive)
(+05 ) Obter Informação = 5 (Carisma)
(--04 ) Ouvir = -4 (Innatentive)
(+02 ) Prestidigitação = 2 (Destreza)
(+03 ) Procurar 2 (Graduação) +1 (Inteligência)
(--03 ) Saltar = -3 (Força)
(+00 ) Sentir Motivação
(+02 ) Sobrevivência = 2 (Graduação)
(+02 ) Usar Cordas = 2 (Destreza)
(+05 ) Usar Instrumento Mágico = 5 (Carisma)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TALENTOS:

(Flaw) Cooperative Magic
(Flaw) Extend Spell
(Nível 1) DragonWrought
(Nível 3) Arcane Preparation

[Flaws]
Innatentive: -4 em Observar e Ouvir
Vulnerable: -1 CA
-------------------------------------------------------------------------------------


HABILIDADES DE RAÇA:

Weapon Proficiency
Slight Build

–4 Força, +2 Destreza, –2 Sabedoria;
Visão no Escuro (18m)
+2 Sobrevivência, Procurar e Craft (trapmaking)
+1 natural armor bonus.

Loredrake¹

Draconic Rite of Passage: Pode conjurar Neverskitter 1x/dia como Spell-Like

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HABILIDADES DE CLASSE:

[Feiticeiro]
Variante: Divine Companion
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

IDIOMAS:
- Dracônico
- Celestial
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[Magias Por Dia]
[0] 6
[1] 6 + 2
[2] 4 + 1

(Magias Conhecidas)
[0] Detectar Magia
[0] Luz
[0] Som Fantasma
[0] Prestidigitação
[0] Ler Magia
[0] Acid Splash
[1] Benign Transposition
[1] Raio do Enfraquecimento: Raio causa 1d6+ 1/2 níves de dano na força. Duração: 1minuto/nível, Alcançe 7,5m+1,5m/2 níveis, Não permite Teste de resistência, mas permite Resistência á Magia.
[1] Mísseis Mágicos: 1d4+1 de dano, +1 míssel/2 níveis (maximo 5). Duração: Instantâneo, Alcançe 30m+3m/nível, Não permite Teste de resistência, mas permite Resistência á Magia.
[1] Escudo Arcano: Disco invisível fornece +4 CA, bloqueia mísseis mágicos. Duração: 1minuto/nível, Alcançe: Pessoal
[1] Neverskitter³[SpC]: Alvo recebe +5 em testes de iniciativa, ação imediata, Duração: 1 turno, Alcançe 7,5m+1,5m/2 níveis.
[2] Alter Self
[2] Mirror Image

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EQUIPAMENTOS:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arma:

Clava Cinza
Besta Leve
??x Virotes

Equipamento: Nenhum
Outros Intens:

2x Pedras Acinzentadas do tamanho da ponta de seu polegar
1x Cordão com um pingente em formato de ave
2x Moedas de Ouro
2x Gemas
1x Pergaminho escrito "Localizar e apreender todas as jovens de cabelos vermelhos"
1x Estatueta em forma de formiga de prata
3x Moedas de Cobre 3 moedas de cobre
1x Cordão de cobre

Dinheiro Inicial: 20 po (100 gastos p/ o Divine Companion)

¹Efetivamente de nível 4, graças ao Loredrake
²É venerável, ou seja, recebe +3 em cada atributo mental e -6 nos físicos, porém, no Races of The Dragon é dito que Kobolds com o talento Dragonwrought não recebem penalidades ao envelhecerem, logo, recebe apenas os +3 nos atributos mentais. Um adendo: como o ancestral de meu personagem é um dragão metálico, ele ainda pode viver (mod de carisma)x10 anos.
³Magia adquirida com o Ritual of Rite Passage


Última edição por Demi-Fiend em Qua Jun 17, 2009 3:34 pm, editado 10 vez(es)
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Quark, Kobold Feiticeiro Empty Re: Quark, Kobold Feiticeiro

Mensagem  Demi-Fiend Qui Out 02, 2008 1:39 pm

ATUALIZAÇÕES

Ainda do fórum anterior...

1x Diamante

Sab Set 06, 2008

2x Pedras Acinzentadas do tamanho da ponta de seu polegar
1x Cordão com um pingente em formato de ave
1x Clava Cinza
1x Funda (Dada para um humano)

Sab Out 11, 2008

Besta Leve
??x Virotes
2x Moedas de Ouro
2x Gemas
1x Pergaminho escrito "Localizar e apreender todas as jovens de cabelos vermelhos"
1x Estatueta em forma de formiga de prata
3x Moedas de Cobre 3 moedas de cobre
1x Cordão de cobre


Última edição por Demi-Fiend em Sáb Out 18, 2008 4:25 pm, editado 2 vez(es)
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Quark, Kobold Feiticeiro Empty Re: Quark, Kobold Feiticeiro

Mensagem  Demi-Fiend Qua Out 08, 2008 2:33 pm

Qua Out 08, 2008

Level Up!

+1 Nível de Feiticeiro (atual 2, efetivo 4)

+1 BAB
+1 nos testes de Vontade
+4 nos PVs
*Rolagem Realizada no tópico para as mesmas*
+3 pontos de perícia(+1 Blefar, +1 Conhecimento Arcano, +1 Concentração)
+1 Magia diária de primeiro nível
+3 Magias diárias de segundo nível
+1 Magia conhecida de nível 0 (Acid Splash)
ACID SPLASH
Conjuration (Creation) [Acid]
Level: Sor/Wiz 0
Components: V, S
Casting Time: 1 action
Range: Close (25 ft. + 5 ft./2 levels)
Effect: One missile of acid
Duration: Instantaneous
Saving Throw: None
Spell Resistance: Yes
You fire a small orb of acid at the target. You must succeed at a ranged touch attack to hit your
target. If you miss, there is no splash effect.
The spell deals 1d3 points of acid damage.
+1 Magia conhecida de nível 2 (Mirror Image)
MIRROR IMAGE
Illusion (Figment)
Level: Brd 2, Sor/Wiz 2
Components: V, S
Casting Time: 1 standard action
Range: Personal; see text
Target: You
Duration: 1 min./level (D)
Several illusory duplicates of you pop into being, making it difficult for enemies to know which target to attack.
The figments stay near you and disappear when struck. Mirror image creates 1d4 images plus one image per three
caster levels (maximum eight images total).
These figments separate from you and remain in a cluster, each within 5 feet of at least one other figment or you.
You can move into and through a mirror image. When you and the mirror image separate, observers can’t use vision or hearing to tell which one is you and which the image. The figments may also move through each other. The figments mimic your actions, pretending to cast spells when you cast a spell, drink potions when you drink a potion, levitate when you levitate, and so on.
Enemies attempting to attack you or cast spells at you must select from among indistinguishable targets.
Generally, roll randomly to see whether the selected target is real or a figment.
Any successful attack against an image destroys it. An image’s AC is 10 + your size modifier + your Dex modifier.
Figments seem to react normally to area spells (such as looking like they’re burned or dead after being hit by a fireball).
While moving, you can merge with and split off from figments so that enemies who have learned which image is real are again confounded. An attacker must be able to see the images to be fooled. If you are invisible or an attacker shuts his or her eyes, the
spell has no effect. (Being unable to see carries the same penalties as being blinded).
+1 Magia de nível 0 (Trocada) -> Mensagem por Ler Magias


Última edição por Demi-Fiend em Qui Out 09, 2008 3:39 pm, editado 1 vez(es)
Demi-Fiend
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Mensagem  Demi-Fiend Ter Abr 14, 2009 7:16 pm

Level Up!

+1 Nível de Feiticeiro (atual 3, efetivo 5)

+1 nos testes de Vontade
+1 Talento (Arcane Preparation)
+ 5 nos PVs
+ 3 pontos de perícia (+1 Conhecimento Arcano, +1 Identificar Magia, +1 Conhecimento Natureza)
+1 Magia diária de segundo nível
+1 Magia conhecida de nível 1 (Benign Transposition)
BENIGN TRANSPOSITION
Conjuration (Teleportation)
Level: Sor/Wiz 1
Components: V
Casting Time: 1 standard action
Range: Close (25 ft. + 5 ft./2 levels)
Targets: Two willing creatures of up to Large size
Duration: Instantaneous
Saving Throw: None
Spell Resistance: No
Two target creatures, of which you may be one, instantly swap positions.
Both targets must be within range.
Objects carried by the target creatures (up to the creatures’ maximum loads) go with them, but other creatures do not, even if they are carried.
The movement is instantaneous and does not provoke attacks of opportunity.
+1 Magia conhecida de nível 2 (Alter-Self)
ALTER SELF
Transmutation
Level: Brd 2, Sor/Wiz 2
Components: V, S
Casting Time: 1 standard action
Range: Personal
Target: You
Duration: 10 min./level (D)
You assume the form of a creature of the same type as your normal form (such as humanoid or magical beast). The new form must be within one size category of your normal size. The maximum HD of an assumed form is equal to your caster level, to a maximum of 5 HD at 5th level. You can change into a member of your own kind or even into yourself.
You retain your own ability scores. Your class and level, hit points, alignment, base attack bonus, and base save bonuses all remain the same. You retain all supernatural and spell-like special attacks and qualities of your normal form, except for those requiring a body part that the new form does not have (such as a mouth for a breath weapon or eyes for a gaze attack). You keep all extraordinary special attacks and qualities derived from class levels (such as a barbarian’s rage ability), but you lose any from your normal form that are not derived from class levels (such as a dragon’s frightful presence ability). If the new form is capable of speech, you can communicate normally. You retain any spellcasting ability you had in your original form, but the new form must be able to speak intelligibly (that is, speak a language) to use verbal components and must have limbs capable of fine manipulation
to use somatic or material components.
You acquire the physical qualities of the new form while retaining your own mind. Physical qualities include natural size, mundane movement capabilities (such as burrowing, climbing, walking, swimming, and flight with wings, to a maximum speed of 120 feet for flying or 60 feet for nonflying movement), natural armorbonus, natural weapons (such as claws, bite, and so on), racial skill bonuses, racial bonus feats, and any gross physical qualities (presence or absence of wings, number of extremities, and so forth). A body with
extra limbs does not allow you to make more attacks (or more advantageous twoweapon attacks) than normal. You do not gain any extraordinary special attacks or special qualities not noted above under physical qualities, such as darkvision, low-light vision, blindsense, blindsight, fast healing, regeneration, scent, and so forth.
You do not gain any supernatural special attacks, special qualities, or spell-like abilities of the new form. Your creature type and subtype (if any) remain the same regardless of your new form. You cannot take the form of any creature with a template, even if that template doesn’t change the creature type or subtype. You can freely designate the new form’s minor physical qualities (such as hair color, hair texture, and skin color) within the normal ranges for a creature of that kind. The new form’s significant physical qualities (such as height, weight, and gender) are also under your control, but they must fall within the norms for the new form’s kind. You are effectively disguised as an average member of the new form’s race. If you use this spell to create a disguise, you get a +10 bonus on your Disguise check.
When the change occurs, your equipment, if any, either remains worn or held by the new form (if it is capable of wearing or holding the item), or melds into the new form and becomes nonfunctional. When you revert to your true form, any objects previously melded into the new form reappear in the same location on your body they previously occupied and are once again functional. Any new items you wore in the assumed form and can’t wear in your normal form fall off and land at your feet; any that you could wear in either form or carry in a body part common to both forms (mouth, hands, or the like) at the time of reversion are still held in the same way. Any part of the body or piece of equipment that is separated from the whole reverts to its true form.
Demi-Fiend
Demi-Fiend


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Mensagem  Demi-Fiend Qua Jun 17, 2009 3:40 pm

[NOITE DE TEMPESTADES] Quark
PVs: 11/16
Buffs Atuais: Nenhum
Status Atuais: Nenhum
Magias Por Dia Utilizadas:
[0] 1/6 = (Luz)
[1] 4/8 = (Benign Transposition, Mísseis Mágicos x3)
[2] 2/5 = (Alter-Self, Mirror Image)
Demi-Fiend
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